Merhaba hanımlar 15 gün oldu normal doğum yaptım ama 4 5 gündür yeşil sarı hafif pembe kanamam var ve jel gibi geliyor yapış yapış ve hiç dikişin düşmedi daha 1 tane düşmüş gibi duruyor ama dışarda var hala içerde de var dikişim ağrıyor ve hafif yanma hissi birazda kaşıntı var çok değil ama hastaneye gitsem tekrar dikiş falan atılmaz değil mi yani enfeksiyon bu mu