Kbraoguz Sabredin, yürümeye teşvik edin. Elinden tutup yürütün ama bıktırmayın ve zorlamayın.
Dün konuştuk daha bunu dayımlar geldiğin de 😃 Dayımın kızı 28 aylık yürüdü hiç bir sorunu yoktu gitmedikleri doktor yapmadıkları şey kalmadı. Doktor canı istemiyor, canı istediği zaman yürüyecek demiş bi anda cesaretlenip koltuktan koltuğa geçmiş.
Ne kilosu vardı ne baska bi şey.
18 ay diye şartlamayın kendinizi 18. Ayda kontrol’e gittiğinizde konuşursunuz doktorunuzla eğer yürümezse ki bence yürür :)
Biz 16,5 aylık yürüdük