Bugün 40 gün oldu psikolojim iyiydi iki gündür kendimi çok bunalmış hissediyorum anksiyetem de var doğum öncesi ilaçları bırakmıştım.. Aslında çok aşırı emmiyor 10 ml anca süt geliyor mama veriyorm ilaç kullansam diyorum ama bebek etkilenir diye de korkuyorum.. emzirirken ilaç kullanan var mı?