adghll bende tulum kullanıyorum oğluma altına bir kıyafet giydirip üzerine tulumunu giydiriyorum kalbim daha çok rahat ediyor bu arqda oğlum 9.5 aylık 2-3 yaş tulumu aldım ayakları elleri içinde kalıyor dışarıda soğuk olmuyor elleri ve ayakları tavsiyem tulum diğer montlarda sanki usuyecek miş gibi geliyor bnaa