muhendisanne2019 Kızlar 3.5 ay önce sezeryan ile Doğum yaptım 70.günde adet olmuştım normalde 25 günde bir adet olurdum 30 gün oldu hala olmadım belirtti de yok geri cekilme ile korumuyoruz acaba normal mi gecikmesi düzene girmesi sürer mi korkmaya başladım :(
ozlemky muhendisanne2019 yaaa beni anlattınız resmen Doğumdan önce düzenli olurdum siz gibi 25 günde bir. Şuan bebeğim 5.5 aylık 1 ay önce adet oldum şimdi geçti günüm adet olmadım hala. Bizde geri çekilme ile oluyor korkuyorum bende 😔
Simgele muhendisanne2019 bende normal doğum yaptım 4 ay sonra ilk adetim oldu ama şimdi 1 ay olmasına rağmen hala gelmedi böyle gecikme olabiliyor herhalde bizde geri çekilme yöntemi ile korunuyoruz ne kadar zor bir durum
muhendisanne2019 ozlemky valla gece gözüme uyku girmiyor bebeğim daha küçücük 2.adetler böylr gec gelebilir mi ki :((
muhendisanne2019 Simgele insan cok stres yapıyor ya en gec 25 gün geçerdi 30 gün oldum belirti de yok olacakmışım gibi durmuyor eşime sardım iyice olmadım vs diyo psikolojik travma valla