elifcicek_07 benimkide 16 aylık olacak sürekli emmek istiyo, yemeğini yediriyorum 2 dakika geçmeden yine istiyo yıldım artık. süt bitmiş diyorum haykıra haykıra ağlıyo bi vakit susuyo ama gece asla dinlemiyo yarım saatte bir uyanıyo artık dayanılmaz oluyo ya. bi sefer salça sürdüm emmeye kalktı beğenmedi geri çekildi, geldi geldi baktı gitti ben de emmiycek diye sildim kapattım hemen geri geldi. nasıl olcak bant falan mı yapıştırmak gerekiyo anlamadım 🤦🏻♀️🤦🏻♀️