prensesinannesi41 Kızlar doğdu doğalı reflü yatağında yatıyor 4. Aya giriyoruz sonra alışır hiç bırakmaz diye korkuyorum artık yastıklamı yatırmalıyım nezaman kaldırdınız reflü yatağını uyurken yastıklamı yatıyor yastığı alıyormusunuz başının altından
Bayancorek prensesinannesi41 yastık 2 yaşına kadar kullanılmıyor 27 aylık olacak hala yastıksız uyuyor
[silindi] prensesinannesi41 ben 3. Ayda bıraktım yastik da kullanmiyorum doktorlar çarşafin bile dumduz olduğu yerde yatmasi gerektigini soyluyorlar öylece yatiriyorum ben de. 4 aylik olmak uzere bu arada
adenaz prensesinannesi41 vallahi benim kız 6 aylık oldu hala reflü yatağıyla yatırıyorum sebebide yan yatırdığımda yan kılların destek olul sırt üstü dönmemesi icin rahatlık oluyor. Artık bende normake dönmeliyim dedim ama nasıl olcak bilmiyorum normal yastıklada yatırıyırum hepsine alıştırdım sıkıntı yok ama reflüde daha rahat yatıyor alan dar olduğu icin anne karnındaki gibi oluyor sıkısık hafif ama napcam bende onu düşünüyordum
prensesinannesi41 [silindi] uyuturken nasıl uyutuyorsunuz sallamıyormusunuz yatağına koyarken herhalde yastıksız koyuyorsunuz bizimki reflü yatağına alıştı ya kucaklayıp yatağına koysam yastıksız uykusu açılır diye korkuyorum
[silindi] prensesinannesi41 ayağımda sallayarak uyutuyorum ama dumduz yine yastik degil bi aparat var onun uzerinde sallayip sonra yatagina aliyorum tabi koyarken dinamit gibi oldugu için şansıma kaliyor uyanmamasi
umutnih prensesinannesi41 reflü yatağını 4. ayda bıraktık kusmaları durunca. Yastık kullanmıyorum sallayarak uyutmuyorum yanına uzanıyorum sadece