Bsmdg Ek gıdaya başladık ve her gün 3-4 kez dolu dolu kaka yapıyor. Burdaki herkes kaka yapamadığından bahsetmiş. Acaba bizde mi bi sorun var?
tana 1 hafta önce başladık. günde 1 ya da 2 kere kaka yapıyor. Ek gıdaya başlayınca genelde kabız olan bebeklerde oluyo. Ben sebzesini haşladıktan sonra 0.1 asit zeytinyağı koyuyorum 1 2 damla