TulayGeriDon sema_068 vallahi ilacı bulması çok dert. Her eczanede olmuyor. Yurt dışı ilaciymis. Ama çok çok iyi.
sema_068 TulayGeriDon evet uzun dönem kullanınca baya iyi geldi ama şu an antibiyotik bağırsakları bozduğu için sanırım karın ağrısı var ve probiyotik daha mı çok sıkıştırıyor bilmiyorum