Kızlar selam bebegim 19. Ayının icinde daha doldurmadı ama 3 4 günü kaldı. Ben egitim nedeniyle şehir dısındayım annemde kalıyoruz cocugumu alt kattaki sağlık ocagına götürdüm , ateşkiydi o zamanlar iyileşsin yaparız falan dediler cocuk 3 haftada ancak toparladı geçen gün tekrar iyileşince götürdüm aşı için 2 hemşire bizim lendi bebeklerimizin bunlar siz misafirsiniz diyip yapmadılar aşımızı. Ben de cocugum ayı dolacak hemsiremiz arayıp mutlaka yaptırın dedi dediö kapı kapı dolaşın aşı arayın dediler bize dalga geçer gibi ama ilk gittigimde bulamazsanız gelin bakarız falan demişlerdi 2.gittigimizde azarlar gibi konustular istedigin yere şikayet et flan dediler kısaca aşı olamadık ben bu durumda nereye sikayette bulunabilirim en etkili yardım.