Bebeğim 15 aylık erkek. 1 yaşından beridir gece de 5 6 kere kalkıyor desen yeridir. İkiz kardeşi var kız o böyle değil hiç uyanmaz çok nadiren ayda 1 falan uyanır yanlış bir şey yapıyor olsam kızımda uyanırdı herhalde yanlış mı düşünüyorum bilmiyorum ama. Ne yaptıysam olmadı sıcak oda da yatırıyorum aynı serin odada yatırıyorum aynı. 1.6 tog uyku tulumu giydiriyorum aynı, 0,5 giydiriyorum yine aynı. Sırtında terleme sorunu var sırtına bez koyuyorum sık sık değiştiriyorum. Tek uyku yapıyorlar 2 aydır sabah 7 gibi uyanırlar öğlen 12de uyutuyorum genellikte 2buçuk saat uyuyorlar ama bazen 3 saatte uyuyorlar 3 saati geçirmiyorum kendim gidip uyandırıyorum. Akşamda 8 de beşiklerine alırım 8buçukta uyumuş olurlar. Uyuttuktan sonra 1-2 saat kadar sorunsuz uyuyor sonrasında saat başı kalkmaya başlıyor. 2buçuk aylıkken kolik teşhisi koyulmuştu doktor tarafından bununla alakası var mıdır bilemiyorum. Bir fikri olan yardım edebilir mi? Sizde bunu yaşadıysanız çözebildiniz mi? Gece böyle sık uyanmaya reflü belirtisi diyorlar olabilir mi?