Annesen Arkadaşlar hayırlı günler Ben yeni kapandım iç topuzunuzu nasıl kaymadan yapabiliyorsunuz ben her seferinde yapıyorum kayıyor topuzu fazla sıkı bağlanıyorum gevşek bırakıyorum o mu acaba lütfen yardımcı olun bana..
neslihankcbyk Annesen Hayırlı günler Allah daim etsin 🌸 ben arkası fırfırlı büyük boy bone alıyorum onu ters takıyorum yani fırfır dışarı değil de saçıma değecek şekilde takıyorum. Böyle hem güzel duruyor büyük durmuyor sizde bir deneyin derim çok hafif oluyor ağırlık yapmıyor
neslihankcbyk İçten başka bir toka takmanıza da gerek kalmaz direk saçınızı normal toplayıp boneyi takabilirsiniz