3MelekAnnesi3 tabi anlatırım hiç geciktirmeminizi öneririm biz yaptık çocuğum rahat etti diye huzur doldum resmen
Çocugu teslim ettik narkoz için aldılar kısa süren bir islemdi belirli saatten snra besleme yapılmıyor daha sonra ameliyat çıkışında kısa süre kendne gelene kadar bekliyorsunuz snrasinda geçmiş oluyor zaten kesme biçme işlemi degl sondajlama deniliyor baskı uygulayarak aciyolar o yüzden kanama fln olmuyor korkulacak bişey degl yani emin olun bizim doktorumuz benimde lazen tedavi mi yapmıştı ondan çok memnundum güvenle de yaptırmıştım