Merhabalar kızım 20 aylık uzun zamandır düşünüp kıyamıyordum ama son birkaç haftadır hiçbir şey yemiyor doğru düzgün , memeyi bırakmıyor gece gündüz. Bu sabah kimyon sürdüm kokusundan tiksindi gelip geri gidiyor. Peki bu aşamada sağım yapmalı mıyım ve siz bıraktırırken normal süt verdiniz mi anne sütünü unutturmak için ? Sizler nasıl bıraktırdınız? Kafam çok karışık bir yandan da vicdan yapıyorum 😒😒