kubrasahii Oğlum 12 aylık komando emeklemesi yapıyor dönüyor oturuyor basıyor ama ben ellerinden tutup ayakta öyle duruyor sonra oturmak istiyor.. kendi duramıyor ayakta koltuklardan sıralamıyor onunla olanlar yürüyor üzülüyorum bir sorunumu var…
aysebb kubrasahii Hayır diğerlerine göre geç olacak olabilir normal yanii. Benimde kızım 13 aylık yaşında yürüdü mesela ama dediğim gibi geç olmasıda normal
kubrasahii Bennededimki Ohh o zaman rahatladım ben Mardindeyim doğu görevinde hastane cok uzak doktora soramadım sağol canım..
kubrasahii aysebb Teşekkür ederim canım icimi ferahlattın Mardin doğu görevindeyimm hastane uzak götüremedim doktora icim icimi yiyordu..
kubrasahii Mmeelliikkeee Teşekkür ederim canım ya icim rahatladı cevremde herkes yürüyor bizim ki tembell demekkş halbuki ben 9 aylıkken yürümüşüm🙃🙃