Resmen enerjim düşüyor ya sabah başlat ııııııııı akşama kadar mutsuz. Karnı tok altı temiz diş ağrısı için herseye deniyorum vs. Şimdi de çığlık ve bağırmayı öğrenmıs çok mutsuz bıktım artık ya. Az mutlu olsa da güne güzel başlasak özledim güne neşe içinde başlamayı :( Umarım yanlış değilimdir.