Merhaba arkadaşlar. Oğlum 13 aylık. 6 aylık olduğundan beri geceleri saat başı kalkıyor. Ve beni artık bu durum çok yordu. Hiç uyumuyor gibi birşeyim. 2 gündür tek uyku yapıyor, 9da uyuyor ama memede uyuyor şuan. Ve gecede her kalkmasında meme istiyor. Veya sallanarak uyuyor. Bu destekleri nasıl bıraktıracağım bilmiyorum, tecrübelerinizi dinlemek isterim