laydaakocc Lindammm tulum varsa üşümez gibime geliyor. İsterseniz bı kontrol edin göğsünü falan gerekiyorsa giydirin ben öyle yapıyorum.
Lindammm laydaakocc evet tulumu giydirdim bakalım usurse ya pijamasini giydiricem içine yada uykusu açılmasın diye dizine kadar ince bişey orterim yarın artık içine de ince pijama giydiririm
sfirat Lindammm çok ısınır öyle isilik olur allah korusun. Tablosunda da yazıyor zaten dereceler. Benim oğlum 4 aylık dediğim gibi rahat uyuyor. Sağlıkla büyüsünler 🙏🏻
Lindammm tekbasimabakiyorum tekbasimabakiyorum merhaba dün dediğiniz gibi kısa kollu zıbın tek giydirdim ve evet ara ara anlina dokunuyordum anlı terliydi aynı sekikde göğsü de Zıbın askılı mi giydirsem acaba yoksa evin ısısını mi düşürsem ya Bire urunu sitesinden aldik sitede tükendi ama öbür çoğu tulum için ilyaf Denmid Aynı ürünü trendyoldan Gordum oda LC Waikiki Trendyoldan satıcya sordum pamuk denildi
tekbasimabakiyorum Lindammm pamuk dolgulu olanlar pahalı oluyor cidden, ben pamuklu gecelik takımı giydirip üstüne müslin uyku tulumu giydiriyorum, derece de 24 oluyor öyle de deneyebilirsiniz
Rabiiul Lindammm benim odamda 24-25 derece arası değişiyor 1 tog bulamadım 1.6 aldım içinde kısa kollu zıbın giydiriyorum
ars123 mbarlasu merhaba bende e bebekten aldım 1 tog daha gelmedi siz denediniz mi terledi mi nasıl giydirdiniz bebeğinizi acaba odamızın ısısı 24 derecede sabit
flanoz Uzun kollu zıbın altına uzun pijama giydirdim hatta çorabı da vardı ayakları üşümesin die örtü örttüm dizlerine kadar Terlememiş ama gece göğsüne baktım soğuktu tüm gün gazlıydı