mutluanne34 komisyonları bizim yaptığımız döneme göre yükseldi diye biliyorum ne kadarlık bi ürün satıcaksınız bilmiyorum ama belirli fiyat üstüne yine kargoyu siz karşılıyorsunuz iade gelse aynı şekilde yine siz karşılıyorsunuz + muhasebeciniz vs olması lazım zorunlu her ay ona para veriyorsunuz kırılacak bi ürün satmayı düşünüyorsanız ona dikkat etmelisiniz ürün kargoda kırıldığında kargo şirketi vs karşılamıyor yani onu gitti sayın artık eşimler fincanda satıyordu 1 2 kere kargoda kırılmıştı kargo şirketi karşılamıyor size zarar yani hepsini göz önünde bulundurarak girin gerçekten ürünü ucuza almanız lazım ki siz satış yapıp kar edebilin komisyon+kargo+iade+muhasebe vs bunların fiyatlarını üstüne ekleyip öyle bir fiyat belirlemeniz lazım