Deletedmom_215 valla konustursan herkes gecinemiyoruz der ama ben buna katilmiyorum. Bizde cogunun evi var kirada oturma durumu yok yani pek fazla. Koylerden falan gelenler bi tek olabiliyor boyle durumlar. Ama yani ev araba herkeste neredeyse var geciniyorlarki aliyorlar yani. Tabi heryerde oldugu gibi fiyatlar artiyo falan ama yine de kotu degil o kadar da. Ben ulkemden memnunum valla. Doktorudu alisverisidi gezilesi gorulesi yerleri fastfoodu restoranlari. Hersey guzel. En onemlisi basimiz kulagimiz sakin yasiyoruz. 🫶