Bende oldum haftalarca neler cektim cok zor . Bende de sağım yapınca asla bi damla süt gelmiyordu . Ben bol bol emzirdim emzirdikçe rahatladım ama tekrar doluyordu . Doktor antibiyotik başladı ve 1 haftada rahatladım şiş yerler inmişti ama devamlı emzir