Obsesifkompulsifbozukluluk Bazen 7 de kalkıyor odama geliyor yanıma alıyorum öyle tekrar geri uyuyoruz bu bencillik mi ? Bana sarılınca bakıyorum geri yatıyor bende kaldırmıyorum 😂
Obsesifkompulsifbozukluluk Serapkorkusuz uyuyor öğlen 12 yada en geç 1 de yatıyo yoksa akşam 5 de uykusu geliyo uyuyup kalıyo mecbur öğlen yatıyo ama artık kescem bugünden itibaren akşamda 11.30 da en geç yatıyo öğlen uyumamış ise 8.30 -9 da yatar
etuerk Obsesifkompulsifbozukluluk bebekler erken uyuyup erken uyanmalı zaten 20:00 02:00 büyüme hormonu salgılanır beyin gelişimi içinde erken uyanması önerilir ben almanyadayım doktoru hep bu şekilde önerdi doğduğundan beri böyledir. Ayrıca anneninde dinlenmeye ihtiyacı vardır ki verimli olsun. Çocuk uyuduktan sonra bende eşimde günün yorgunluğunu rahat çıkarıyoruz. Ayrıca hasta olduğu zamanlar uyku düzeni oynadığında bile 6 da uyanır biraz alışkanlık erken yatmasıyla alakası yok aslında.
hndathn Obsesifkompulsifbozukluluk kaçta yatarsa yatsın saat 7 dedi mı acar gözleri asla bır daha gerı uyumaz ben gün içinde çok yorulursam yatalım dediğimde arada sırada uyur kendi kendıne uyumaz gün içinde de bır daha
tineanigra Obsesifkompulsifbozukluluk 9 da yatıyorlar sabah 7 8 arası kalıyorlar öğlen de 1 de yatıyorlar bazen 1 saat bazen 2 saat uyuyorlar. 3 yaş için 2 uyku fazla akşam 5 te uyumasına müsaade etmezseniz daha erkene alırsınız uyku saatini.
Dolores Obsesifkompulsifbozukluluk benimki erken uyanıyor ve gelip kalkın sabah oldu diyor asla geri uyuma falan yok 🤦🏻♀️
oglumubeklerken Obsesifkompulsifbozukluluk uyumak istiyorsa neden bencillik olsun ki. 1 Ay sonra 3 yaşını dolduracak oğlum bu aralar 8.00 ile 8.30 arası uyanıyor gündüz de öğle uykusu yapıyor bu sefer gece uykusu çok geç kalıyor. Sabah 9.30 gibi kalktığı zaman gündüz uyumuyor gece de erken uyuyor öyle de iyi oluyor. Ama dediğim gibi bu aralar ortalama 8.30da kalkiyor
Sogukbaklava Obsesifkompulsifbozukluluk Akşam misafir vardı bi de gündüz uykusu yapmıştı die 1 e doğru uyudu. 9 olmadan uyandı 😌