beyzamelis 50 günlük Bebeğimin bezini gece boyu açmamaya çalışıyorum uyku rutini için gece 2 kere emziriyorum ama sabah kaltığımızda hiç çiş yapmamış ve ya çok az yapmış oluyor normal mi acaba 🌸
beyzamelis laura_ laura_ yapamama durumu olsa şiddetli ağlar diye düşündüm ben. Biz sık yaşıyoruz bu durumu 😞