Ayaz2016
Yerden ısıtma çok fazla is yapiyo yerleri perdeleri her yer is oluyo petekte o kadar olmuyo, ben kapı ve pencere dogramalarinda her zaman ve daima beyazı seveceğim ferah ferah yine de siz bilirsiniz bu kullanışlılık meselesi değil de zevk meselesi, mutfak dolaplarım benim kendinden kulplu, yani dolapta kulp yok alttan girinti gibi bı yeri var ordan açıyorsun avantajı dümdüz güzel duruyo, dezavantajı ister istemez elin dolap yüzüne degiyo yemek felan yaparken çok çabuk kirleniyo kulp olunca sanki o kadar olmuyordu...
Benim kullandığım ve tavsiye edeceğim şeyler, banyonuza duşakabin teknesi koydurmayin, duşakabin camlarını yere sıfır yaptirin, zemine doğal taş koydurmayin koku yapiyomus, bana öyle dediler ben pütürlü kaymayacak bi fayans yaptırdım, bunu annem çok kiskaniyo:) evin tamamini kendiniz yapıyorsanız, kiler muhakkak yapın, oraya da dolap yaptırın, dolap dünyadaki en güzel şey, ha ben arka balkona bir gömme dolap yapturdim, supurgemi ütümü masasını hep oraya koydum, ortalıkta kalabalıkları hiç yok, mutfak evyeni, ikili taktırma, ne deniyodu onların adına unuttum, iki tane oyuk olanlardan... Hiç gereksiz tezgahında yer kalpiyo, bı de orayı temizliyosun felan... Mutfağını girişini parlak zemin yaptır parke yaptırma asla asla bunu ben yaptırdım çok pişmanım, mutfağımda su taştı parkelerim hep kabardı, pisliğine usendigimden değiştiremiyorum da... Yatak odanda komodin tepelerine yukardan inen sarkıt avizeler var, onlar için yer yaptır... Benim evimde yapmislardi ben de ne mana bunlar burdan tel sarkiyo demiştim tüm cahilligimle daha sonradan öğrendim ki meğer onun için kullanılıyormuş, çok da şık oluyo... Aşağı kadar sarkan abajur işlevinde avize ,❤️ ben daha almadım ama begendiklerim var... Eski evinde kalabalık gereksiz hiç bı şeyi yeni evine getirme bı de ben annemin evinden bı sürü saçma sapan eşyamı getirmişim... Aklıma bunlar geliyo, ha vestiyerinin kapaklarını ful ayna yaptır ortamı çok ferah gosteriyo