Bebeğime kan ve cilt testi yapıldı alerji çıkmadı.
Hoca çıkmadığı halde olabilir alerjisi dedi 4 aylık 4 aydan beri süt diyeti yapıyorum.
Bebeğim sadeçe beni emiyor mama takviyesi yok sütümün kalitesi düştü bebeğim yetersiz kilo aldı. Bu arada sadece mukuslu kakası var başka bir belirtisi yok. Bende artık yavaş yavaş tüketmeye başladım ayran vs. Şunu farkettim içtiğim geceler de bebiş gazlı oluyor bu alerjiden ötürü mü yoksa normal şişkinlik gaz mı anlayamadım sizden bu konuda fikir istiyorum cildinde dökünsü vs de olmadı