Kizlar gebeligimde toplam 13 kilo aldim. Bebegim 3500’kilo doğdu. 83 le doguma gittim eve geldigimdeyse 1,5 gün sonra 79,500 düm. Yani sadece bebegi mi cikardim bunun suyu plasentasi nerdeğğ nerde o dogumdan sonra 10 kilom gitti diyen anneler😂😂 saka bi yana epiduralden sürekli ağri kesici verdikleri ve omurilikten anestezi uygulandigi icin bence gayet normal ödem olmam feci sistim. sorum su, kaç günde ödem ve kilolarim gider?