Kızım 6 buçuk aylık. 3 aydan beri geceleri çok sık uyanıp emmeye başladı. Artık doymuyor heralde ek gıdaya geçince düzelir dedim. Ek gıdaya geçtij yine aynı. Sonra sallamadan uyutmaya başladım.bu kez de memede uyumak istedi bu daha sık uyanmasıba sebep oldu. Ben de artık gece her uyandığında emzirmemeye karar verdim. 3 saate bir emzirmeye ondan önce uyanırsa da geri uyutmaya çok ağlarsa memese sakinleştirip doymadan uyumadan bıraktırıp uyutuyorm. Ama aç mı bırakıyorum diye de tereddütüm var.