Emmeyi bebeğim bıraktı mama içiyordu ama bu gün mama reddi başladı asla bineronu içmiyor ağzına götürüp ısırıyor itiyor yardım edin lütfen 8.5 aylık ben napıcam mama diye ağlıyor ama içmiyor geçecek mi bu durum yardımınıza ihtiyacım var saat 2.40 hala ağlıyor ama asla biberon içmiyor lansinoh denedim almadı avent denedim almadı normalde avent içiyordu classic ama asla avent naturel de sevmiyor bu çocuk niye böyle ya