Anneler bişey sormak istiyorum 4 gün önce normal doğum yaptım içten ve dıştan dikişlerim oldu ağrılarım gittikçe azalmaya başladı ama hiç dikişlerim düşmedi hala yani afedersiniz çok çok özür dilerim tuvalleten sorna çömelip bakınca dikişi görüyorum yani ipi görüyorum ama düşmüyor hala sürekli pedime de bakıyorum ama görmüyorum sizinkiler ne zaman düştü yada düşünce gördünüz mü ?