eylulmeva1112 bizde var henüz 8 aylık oğlum beraber yatıyoruz o yüzden odası rahatlasın diye satıyorum bende. yeğenim sadece bir kere yatmıştı bize geldiğinde 1.5 yaşındaydı ve gayet güzel uyumuştu. sık dönen bi çocuk olmasına rağmen düşme vs sorunu yaşamamıştık. oğlumu odasına ayırdığımda tekrar alacağım aynısından bence en rahatları montesorri yatak