Alperenmomss bende oğluma kullandım o balsamı çok işe yarıyor gerçekten öksürmekten uyuyamıyordu onu sürünce rahatlayıp dalmıştı hiç unutmuyorum ama eczaneden almaya çalışın ben bi seferinde trenyoldan aldım hiç işe yaramadı muhtemelen sahteydi sonra tekrar eczaneden aldım birde dut kurusu çayı da çok iyi geliyor öneririm. Geçmiş olsun yavruya ☺️