desida Kızımın salyası çok akmaya başladı ağzından çıkarıyor sürekli bir de boğazına da kaçırıyor 1 aylıken normal mi bu kadar salyasının akması acaba
dfn6 desida 50 günlük kızım var aynı şeyi bizde yaşıyoruz canım eli de sürekli ağzında yüzünde nedenini bende bilmiyorum 🙄
Ezooezz desida 44 günlük bebeğim birkaç gündür salya akıtmaya başladı köpüklü tükürüğü var ellerini somuruyor acıktığında artık. Ben de bilemiyorum normal mi 🤗
likeli desida normal. Uzun bir süre çok salyalı gidecek ve elleri hep ağzında olacak. El hijyenine dikkat etmeye başlamanız faydalı olur bir de önlük takmaya başlayabilirsiniz kıyafetler çok ıslanıyor salyadan.
ogretmenannee_ desida Bebeğimin çok ağız suyu akardı sonra 3 aylıkken röntgen çektirmiştik bir sürü diş gözüküyordu a dedik erkenden gelecek ağız suyu da akıyor bolca zaten derkeeeennnn 11. Ayında çıkardı ilk iki dişini art arda 😂
desida dfn6 Allah Allah benim bildiğim diş çıkarken salya akmaya başlar bizim bebekler erkenci salya konusunda sanırım 😂
aselkussum dfn6 53 günlük benim kızımda aynı sürekli yüzünde gözünde kasiniyomis gibi ovuyo bide emzirirken güç bela çekiyorum o ellleri hatta çoğu zaman yarıda kaliuo hep
desida Ezooezz sanırım normal benim kızımda aynı dediğiniz gibi burda biraz okudum çok var aynı şekilde 🥰