Merhaba 😌Bebeğim 3 aylık, 3 ayda 5 kez mastit oldum hepsinde de ateşim dirençli ve 39 derece olduğu için antibiyotik iğne ve klamoks kullandım bu sefer şimdi sadece klamoks kullanıyorum 2. Günüm. Sütüm maşallah çoktu hep 160 ml sağardım ama mastit olunca göğüslerimde yumuşama ve sütümde azalma oldu özellikle sol göğsümde 30 ml zor çıkıyor. Bebeğim doymuyor sütüm geri gelmeyecek diye çok evham yapıyorum. Mastit olup sütü geri eski haline dönen var mı ? Şimdiden vakit ayırdığınız için teşekkür ederim. Hepiniz sağlıkla büyütün güzel bebişlerinizi 🙏🏻😌