Merhaba canım anneler
Ben doktor tavsiyesiyle zlynda doğum kontrol hapına başladım her gün saat 00.00 da alıyorum almam gereken saat bu fakat bazen 10 dk 20 dk geç içebiliyorum tam saati kaçırabiliyorum bazen bişey olur mu etkisi gider mi merak ediyorum açıkçası sizde içiyor musunuz sizin rutin saatiniz nedir