mrvt01 Kızlar doğum yapalı 4 ay olacak. Bu ikinci reglim fakat aşırı kanama var. Dün 1 günde 1 paket ped kullandım. Hamile kalmadan önce böyle değildi. Endişeleniyorum. Sanki sonu gelmicekmiş gibi. Çok halsiz düştüm dünden beri. Normal mi böyle olması