Vicco marka ilk adım ayakkabısı aldım 21 numara on beyaz kısmı çok basık girmedi bile oğlumun ayağı. Bize çekmiş koca ayaklı 😂 11 aylık olmak üzere yürüyor çok şükür ama bir ayakkabı bulamadım çocuğuma tavsiye verir misiniz daha büyük numarası da yoktu viccoda mecbur iade ettim lc waikiki ye baktım bugün yoktu nerden alabilirim güzel bir ilk adım ayakkabısı