dml991 En baştan beri hem mama hem anne sütü verdim. Hala da vermeye devam ediyorum. İlk haftalarda sütüm çok azdı 30 ml ancak çıkıyordu tek sağımda, ilk hafta gece öyle bir ağlıyordu ki yavrum, gitti eşim mama aldı verdik. Öyle huzurlu uyudu ki meğer karnı çok açmış. Tok tuttu mama. Sonrasında sütüm arttı, bol bol bulgurlu şeyler yedim, incir, hurma, bakliyat, kuruyemiş.. bunlar çok arttırdı. Şimdi 13 aylık hala geceleri yatmadan önce 100-150 ml arası mama veriyorum. Yoksa gece emmek içim çok fazla uyanıyor.