Uyuz atlattık ailecek daha sonra bebeğimde beyaz lekeler çıktı krem verdi mantar olmuş şampuan verdi aşerji şurubu verdi şampuanı kime sorsam bebeklerde kullanmayın diyor bunlar da yetmezmiş gibi hastalandı ateşlendi antibiyotik başladı doktor bugün de bu kızarıklıklar çıktı bugünlerimizede şükür tabiki ama onu öyle görünce çok üzülüyorum