Geçen ayda böyle bir post açmıştım ilişki sonrası Ella hap kullanmıştım 6 gün gecikme yaşamıştım 6. Günde regl olmuştum. Şimdi 9 gün gecikmem oldu en son reglim 6 Ekim de olup 10 ekimde bitmiş herhangi bi ilişkimiz olmadı eşimle cunku gemideydi 1 aydır. Ella hapının etkileri olabilir mi acaba anlamadım gitti fena ağrım var 3-4 gündür ama olamıyorum.. Kızlar bi yorumlayın