Bebeğim bir yaşında hiç çizgifilm veya internette video televizyon falan açıp izletmedim. Evimizde de tv yok ama sıfır ekran diyemem her gün annemlerle görüntülü konuşuyoruz mesela ekrana baktığı en fazla beş dakikadır bu görüşmelerde ama onu oyalayacak beni de rahatlatacak bir şey oluyor. Bazen de çok zorlandığımda ön kamerayı açıp kendini izletiyorum yanında oluyorum tabi beraber video çeker gibi konuşuyoruz falan. Bebeğim çok zor bir bebek bu kadar ekrana maruz bırakmak da sorun olur mu bilmiyorum elimden geleni yapmaya çalışıyorum ama bence o annelerin bebekleri ballı börek gibi oyuna odaklanan sakin bebekler benimkini bi etkinliğin başına oturtmak mümkün değil dört dönüyor kitap okurken bile hfsldj