Kızlar neden böyle oluyor ya. Kızım 10 da uyuyor. Bunu ara uyku sanıyor şekerleme gibi bazen 40 dk bazen de 2 saat uyuyor ama sonrasında kalkıyor gece 3 e kadar uyumuyor. Bu gece uykusu olması gerekirken bize ara uyku oluyor ve istisnasız 3 aydır böyledir. Gece 1 de uyutursam onu gece uykusu biliyor öyle uyuyor sabaha kadar acıkınca dişe vs kalkıyor. Ama 1 i görmeden gece uykusunu anlamıyor. Sabah 8 de kalkıyor. Öğlen uykuları felan 2 saati geçmez bazen 40 dk bile olur neden böyle oluyor anlamadım aynısını yaşayan var mı