Merhaba kızlar bebeğim bir yaşına girdi normalde sakin bir bebekken her şeye sinirleniyor yaptığım etkinliklere oyunlara karşı aşırı sinirleniyor yani kutuyu üst üste koy dediğimde bi kez deniyor sonra alıpfırlatıyor zorlamıyorum farklı bir oyuna geçiyoruz ama sürekli bağırarak bi şeyler yapıyor mesela balonu isteyip işaret ederken bağırmaya başlıyor alışveriş yapıyoruz markette elma görüp bağırıyor kendine zarar verecek şekilde istediği olmayınca sürekli bize vuruyor kafasını yere vs vurup ağlamaya başlıyor bezini giydirirken bağırıp bi yandan çıkarıyor ve bu durum beni aşırı germeye başladı normal midir bir anda güncelleme geldi çok asabi oldu bundan sonrası böyle mi olacak birisi geçici bir durum desin lütfenn😪