rth bizde 14 aylığız 😍ben sabahları tahin pekmez , salatalık , zeytin , köy peyniri , yumurta (bazen haşlama bazen kırma bazen de omlet şeklinde ) rutin olarak veriyorum ara öğünde mevsiminin meyvelerinden meyveli yoğurt yulaflı kuruyemiş ilaveli veriyorum , öğle yemeği olarak her zaman mutlaka çorba yaparım farklı tariflerde ( brokoli , ıspanak , sebze , tavuk suyu , yeşil kırmızı mercimek balık çorbası vs daha çok örnek var tabi yazamadım ) akşam yemeklerinde de bizimle ne yaparsam ondan veriyorum yemek ayrıca yapmıyorum canım büyüdüler artık çok takılma derim ne yapacağım diye kendi öğünlerinizden de verebilirsiniz .. farklı yapacağım diye de düşünme sonunda zsten tükeniyoruz başa dönüyor menü 😀😀😀😀