meryemefnan iremaydmr koridorun ışığını açık bırakıyorum ben. Benim için de iyi oluyor gece kalkıp bakarken. Benim kızımda 5 ay 20 günlük 😇
humosumuz iremaydmr 5 ay 17 günlük ışık kapalı kaliyo gündüz uyuturken sallıyorum gece kendisi yoruluncaya kadar uyutmuyorum en son emzirip bırakıyorum yatağa yatiyo ama gece 2 saatte bir kalkıyo
meryemefnan iremaydmr 9 10 buçuk arası uyuyor. Sonra 11 de tekrar uyuyoruz. Bu ara fiş problemi var. Çok huzursuz