simgegdz Kızlar doğumdan nekadar sonra regl oldunuz 1 ay 24 gün önce doğum yaptım arada bir lekelenme tarzında geliyor ama sürekli değil
baliimm743 simgegdz Haziran ayında doğum yaptım ve hâlâ regl olmadım 🥴 sabırsızlaka bekliyorum bakalım çok zor ya doğumdan sonra çok geç olması gecikmesi normal diyorlar ama bakalım
aslhnkrts simgegdz Mart ayında doğum yaptım iki gündür leke şeklinde geliyo bu zamana kadar hiç olmadım devamı gelir mi bilmiyorum
taydin Bebeğim 2 aylık oldu bende bu hafta regl oldum öncesinde ara ara lekelenmeler geliyordu sonrasında normal adet kanaması oldu. Bende bu kadar erken beklemiyordum ama doktorum normal dedi
Aysenur122 simgegdz hiç belli olmuyor bazıları 1 sene sonra bazıları 3 4 ay sonra ben 2 aydan sonra adet olmuştum
baliimm743 simgegdz sabırsızlıkla bekliyorum gerçekten regl olmak o kadar büyük bir nimet miş kii gerçekten çok iyi anlıyorum her tarafım ödem akşam olunca acayip bir şişkinlik nerye kadar gidecek bakalım inşallah çabucak olur yaa 😔