selinkumsal10 Bebeğim daha 1 aylık bu akşam eşimle beni çok zorladı ilk önce ben sesimi yükseltip bağırdım sanki bebek anlayacak bağırmaktan ama işte o anki psikoloji ile sesimi yükselttim.. Sonrasında her anne gibi vicdan azabı çekiyorum şuan uyuyor bağırmaya gerek var mıydı diyorum kendi kendime ve kendime kızıyorum
Esraakbal selinkumsal10 maalesef hepimizin bi patlama noktası oluyor kimi eşiyle tartışıyor bağırıyor bebeğim yanında kimi bebeğine bağırıyor ama maalesef şah sonlar anne karnında herşeyi hissediyor ki şuanda bile bnm oğlumda 1 yaşında hissediyor fark ediyorsunuz zaten
aslanannesiiii06 selinkumsal10 bu duyguyu ilk defa yaşıyoruz, alışılması çok zor bir durum. Eşlerimiz ne kadar destekte olsa annelik psikolojisi çok farklı. Seni çok iyi anlıyorum 🥲 benimde oğlum 5.5 aylık iki kez bağırdım ama içim gitti sabırlı olmak için elimden geleni yapıyorum
oglumubeklerken selinkumsal10 yani evet bebeğime bağırıyorum ama bebeğim 3 yaşında. 1 aylık bebeğe bağırmak aşırı anlamsız kusura bakmayın.
VahsiKelebek_ Daha çok küçük o bile ne yaptığını bilmiyor. Evet anne olarak gerçekten sabrımız yeri geliyor sınıra dayanıyor ama ben öyle durumlarda kucağıma alıp sarılıp kokluyorum rahatlamak için. İlk aylar çok zor zamanla düzelirsiniz inşallah 🫶
nslhnak Ben bağırma noktasına geldiğimi anlıyorum. Hemen bebeğim aglasada başka odaya geçip, onun daha bebek olduğunu aynada kendime söyleyip gülümseyerek içeri gidiyorum, derin bir nefes alıp deneyin derim 🥴
Kontes0011 Anne ne kadar sakinse bebekte öyle sakin oluyor. Sizin stresiniz bebeğe geçiyor. O anda gidin 5 dk elinizi yüzünüzü yıkayın. Azıcık nefes alıp gelin. Bugünlerin geçici olduğunu hatırlatın kendinize. Bebeğiniz bir daha hiç bi zaman 1 aylık olmayacak. Ben böyle düşündükçe ağlayasım geliyor 😀
Oykuu_bebekk Daha 1.ayında başladıysanız işiniz çok zor en sakin dönemleri 🤦♀️ ben bağırmadım hiç kızlarımıa şuna inanıyorum biz sakin olup mutluysak bebeklerimizde öyle ama birine sinirli mutsuz durumumuzda onlarda etkilenip huysuz oluyorlar 🙏
mrverdnc selinkumsal10 seni çok iyi anlıyorum şöyle yap böyle yap diyemem çünkü o an işe yaramıyor sabır çok zorlanıyor sabredicez sadece geçecek insAllah 🤲
ttrck selinkumsal10 1 yaşında bebeğime sadece ismini sesli söyleyerek bazen yükseliyorum ama 1 aylık bebeğe bağırmak saçmalık