Kızlar işin içinden çıkamadım. 6 aylık bebemin uyku düzeni uzun süredir yok. Atak haftasıdır, diştir, sünnettir vs derken iyice şaştık, çook sık uyanıyor. Bakıcı olunca uyku eğitiminde de başarılı olamadık, beni istiyor çocuk bakıcı aynı yöntemle uyutamıyor vs.
Neyse soruma geliyorum. Rahat uyuduğu gecelerde “nasılsa birazdan uyanacak en iyisi uyurken emzireyim” deyip emziriyorum. Ama her türlü yine uyanıyor. Acaba hiç emzirmeden kendinin uyanmasını mı beklemeliyim, yoksa rüya öğünü konusunda istikrarlı olursam uykuları uzar mı?