Merhaba hanımlar. Benim oğlum üçbuçuk aylık ve süt alerjisinden şüpheleniyordum. Doktor bebeğim çok küçük olduğu için deneyerek bulmamı söyledi. 18 gündür süt ürünleri tüketmiyorum ama mukuslu kaka dışında ciltte kızarıklık, gaz gibi sorunlar geçmedi. Mukuslu kaka da oğlum kabız olduğu için tam geçti mi anlayamıyorum.Süt ürünlerini bırakır bırakmaz çocuk kabız oldu. Bu durumda bebeğimin süt alerjisi olup olmadığını nasıl anlayacağım? 18 günde ciltteki kızarıklıklar geçer miydi?