aliconcon nihathatipoglununtesbihi yani bence gayet normal bir boy 1.60tan aşağısı kısa diye geçmiyor mu? Tam da emin değilim ama 😀
tospikannesi_ nihathatipoglununtesbihi Türkiye genelinde bayanların boy ortalaması 1.61 çıkmış 1.63 uzun bile sayılıyor skjejxjd
nihathatipoglununtesbihi aliconcon eşim.bana gotun yere yakın bacak kadar boyun var falan diyor her tartışmada söylüyor bunu merak ettim boyum kısa değil diye düşünüyorum
Madamehappyyyyy nihathatipoglununtesbihi 😅1.58 boyum eşim bunu bana söylese onu o an boğar atarım boyu 1.83 🤣
hayalperest2310 nihathatipoglununtesbihi laf sokmada baya marifetliymiş eşiniz 🫢boyunuz iyi yani zaten ortalamanın üstünde
mobesebesir nihathatipoglununtesbihi kadınların boy ortalamasına göre bence cokta kısa değilsin. Bunu söylüyor da kendi çok mu selvi boylu. Eşimle aramızda 30 cm boy farkı var bunu hiç zaman kullanmaz
NariNariKiminYari nihathatipoglununtesbihi eşimde benim boyumla dalga geçiyor bende götü yere yakın olandan korkucaksın devedede boy var ama eşeğin arkasından gidiyor diyorum kesiyor sesini 🫠
nihathatipoglununtesbihi Madamehappyyyyy benim esim 179 aslında cokda uzunda degol niye öyle diyor ne bilm
Tusa_ nihathatipoglununtesbihi şaşırtıcıı bence seni minik olarak sevdiği için öyle diyo yoksa bende 1.63üm ve çoğu kızdan ve erkekten uzunum yani normal boyumuz
Sermec27 nihathatipoglununtesbihi ben cüceyim o zaman 😁 154 ümde 163 ortalama gayet ıyı bence kısa değil
nihathatipoglununtesbihi hayalperest2310 alıştım artık zatsn ujusamiyirum laf sokmalatini ama öyle diyince merak ettim sirayjm dedim