gnblkr Aslında kırk günlükken normal, muhtemelen ah ne güzel uyumuşken hiç dokunmayayım diyorsunuzdur benim gibi. Ben de o kadar bıkmıştım ki yeter ki uyusun derdim. Ama meğer yaptığım çocuğa ve kendime kötülükmüş. O gazı çıksın çok da güzel uyuyor. Normalde postlara çok yorum yapmam ama bu konu beni inanılmaz yormuştu. Osman gönülal ın videolarını izleyin bence. Ben onları izledikten sonra çok farklı bir anne olduğumu düşünüyorum 🌸